Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine boznar.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

Splošni pogoji poslovanja urejajo način delovanja spletne trgovine boznar.si, pravice in obveznosti ponudnika ( v nadaljevanju ponudnik) ter obiskovalcev in uporabnikov spletne strani boznar.si ( v nadaljevanju kupec).

Ponudnik je podjetje :
Božnar čebelarstvo d.o.o.
Polhov Gradec 72
1355 Polhov Gradec
ID št. Za DDV: SI21585741
Matična številka: 5417791
Podjetje je davčni zavezanec.

DOSTOPNOST INFORMACIJ

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, registrske podatke),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo komunikacijo s ponudnikom,
  • bistvene značilnosti blaga,
  • pogoje dostave artiklov,
  • jasno izražene cene blage,
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci..

NAROČANJE

  1. Naročilo sprejeto: Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. To ni potrdilo, da je blago na zalogi, ampak le obvestilo, da je ponudnik prejel naročilo in se je pričel postopek preveritve dobavljivosti artikla. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.
  2. Naročilo potrjeno: Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.
  3. Blago odpremljeno: Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.

DOSTAVA BLAGA IN PLAČILO

Plačilo naročenega blaga v spletni trgovini boznar.si je možno po povzetju ali s podprto kreditno kartico prek sistema Stripe.
Vse izdelke kupcu dostavljata pogodbena partnerja Pošta Slovenije in DPD (v nadaljevanju: «dostavljalec») na kupčev naslov v Sloveniji, ki je naveden v naročilu.
Dostavljalec vroči naročeno blago naslovniku osebno na naslovu, ki ga je kupec izbral kot kraj prevzema. Kupnino s stroški dostave kupec plača dostavljalcu. V kolikor na izbranem naslovu ni nikogar doma, pusti dostavljalec v hišnem predalčku obvestilo, v katerem navede mesto prevzema (bližnja poslovalnica Pošte Slovenija) in rok, v katerem lahko naslovnik pošiljko prevzame. Če naslovnik ne prevzame naročenega blaga v roku, določenem v obvestilu, se pošiljka vrne pošiljatelju.
Cena dostave znaša 4,00 EUR za posamezno naročilo, pri nakupu v vrednosti 50 EUR ali več, pa stroške dostave (embalažo, pakiranje, transport, poštnino) nosi ponudnik.


Opozorilo:
Pošta Slovenije pri storitvi ODKUPNINA PO POVZETJU prejemniku dodatno zaračunava strošek odkupnine in sicer pri paketih do vrednosti 98 EUR znaša strošek odkupnine 1,05 EUR oz. pri paketih v vrednosti nad 98 EUR do 501,00 EUR 1,07 % od vrednosti paketa oz. pri paketih v vrednosti nad 501,00 EUR 5,36 EUR.

Pri uporabi dostavne službe DPD lahko za plačilo odkupnine uporabite kreditno ali debetno bančno kartico. Ob plačilu se obračuna strošek bančne provizije v višini 1,50 % vašega nakupa, za kar vam kurir DPD izda dodatni račun.

Rok dostave naročenega blaga je načeloma 2 – 4 delovne dni. V kolikor blaga ni na zalogi, ponudnik o tem obvesti kupca in se s kupcem dogovori o dobavnem roku. Ob sobotah, nedeljah in praznikih blaga ne odpošiljamo.
V primerih, ko ponudnik pravočasno in v skladu s pogodbo odpravi naročene izdelke, ni odgovoren za prekoračen rok dostave pogodbenega izvajalca dostave. Kupec se zavezuje, da se, zaradi kasnejše dostave blaga ali drugačnega načina dostave blaga, odpoveduje drugim načinom za povračilo nastalih stroškov, plačane kupnine in plačanih stroškov dostave blaga, kot so na primer odškodninski zahtevki v obliki civilnih tožb in podobno, obdrži pa vse ostale minimalne pravice v skladu z določili 23. in 24. člena Zakona o varstvu potrošnikov.
Kupec je dolžan prevzeti blago od dostavljalca na naslovu , kot ga je sam izbral v postopku nakupa, pod pogoji, ki jih določat Pošta Slovenije ali DPD. Ob prevzemu je dolžan preveriti količino in kvaliteto prejetega blaga.


Mednarodna dostava

Dostava izdelkov izven Slovenije s plačilom po povzetju ni mogoča. V tujino je možno poslati na naslednji način: po prejemu naročila pošljemo predračun. Predračun vsebuje tudi poštnino, ki je zaračunana glede na lokacijo prejemnika in težo pošiljke, po ceniku Pošte Slovenije ali pošte DPD..

PREKLIC NAROČILA, VRAČILO BLAGA IN VRAČILO KUPNINE

Kupec lahko v 24 urah od oddaje naročila pošlje na naslov prodaja@boznar.si odstop od naročila. Kupec (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (e-naslov: prodaja@boznar.si ), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga . Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Blago mora biti originalno zapakirano, nepoškodovano in neuporabljeno, v količini, kot je bilo kupcu poslano. Kupec blago vrne na ponudnikov naslov: Božnar čebelarstvo d.o.o., Polhov Gradec 72, 1355 Polhov Gradec . Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Če kupec odstopi od naročila in blago vrne, vam po prejemu blaga in ugotovitvi, da je le to nepoškodovano, v nespremenjeni količini in še neuporabljeno, skladno z zakonom vrnemo vsa opravljena plačila. Stroške vračila blaga pri odstopu od naročila krije kupec. Denar vrnemo takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 15 dneh po prejemu sporočila o odstopu od naročila ter vrnitvi blaga. Kupec ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun kamor želi, da se vrne plačilo.

ZAVRNITEV NAROČILA

Spletna trgovina boznar.si lahko naročilo za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi razpolaga, ne more izvesti, zavrne.


REKLAMACIJE

Če kupec meni, da prejeti izdelek ne ustreza njegovim željam in potrebam, ga bomo nadomestili z drugim izdelkom ali pa vrnili prejeto kupnino. V tem primeru mora kupec nepoškodovan in neuporabljen izdelek vrniti v originalni embalaži na naslov ponudnika. Če je bila originalna embalaža odprta ali odstranjen varnostni pečat, možnost vračila ne velja. Če kupec ugotovi, da je blago, ki ga je prejel poškodovano, da manjka vsebina in da paket kaže znake odprtja, sproži pri Pošti Slovenije ali dostavni službi DPD postopek reklamacije. To stori tako, da paket prinese na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ga je prejel (ne da bi karkoli dodali ali odstranili) ter izpolni reklamacijski zapisnik ali o tem obvesti kurirsko službo DPD. Skupaj s Pošto Slovenije ali pošto DPD bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.


VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.
Ponudnik za nedoločen čas hrani IP naslove vseh obiskovalcev spletne trgovine boznar.si, pri registriranih članih pa še: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s ponudnikom.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

VARNOST SPLETNE TRGOVINE

V spletni trgovini boznar.si uporabljamo več varnostno-zaščitnih sistemov, ki zagotavljajo ustrezno zaščito pred izgubo ali zlorabo podatkov.


KOMUNIKACIJA

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.
Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  •  jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

ODGOVORNOST PONUDNIKA

Podjetje Božnar čebelarstvo d.o.o. ni odgovorno za posledice uporabe izdelkov, ki ni v skladu z navodili proizvajalca. Na spletni strani boznar.si je veliko splošnih informacij, povzetih po različnih informativnih virih. Te informacije ne morejo nadomestiti posveta z zdravnikom ali farmacevtom. Fotografije izdelkov v spletni trgovini so simbolične, tekstovni material pa informativne narave. Pred uporabo posameznih izdelkov, je potrebno prebrati podatke in navodila na embalaži. Ponudnik se trudi po najboljših močeh, da so podatki v spletni trgovini boznar.si pravilni, da je ponudba redno osvežena. Če pa uporabniki opazijo morebitno napako, jih prosimo, da nas na to opozorijo, za kar se jim že v naprej zahvaljujemo.

PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost in reševati pritožbe čim hitreje . Pritožba se odda prek e-poštnega naslova prodaja@boznar.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Kupec se lahko za kakršno koli pomoč obrne tudi na telefonsko številko 01 364 00 20.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.

V naši spletni trgovini želimo imeti čim več zadovoljnih kupcev, zato se bomo trudili, da bo naša ponudba zanimiva in vredna zaupanja!

Hiša medu Božnar.